Bästa femåringen!

Idag firar fenomenala Sekwa 5 år!
Tiden går.
Fullträffarna i utgivningen består.

Mitt första möte med en Sekwabok var i form av Céline Curiols Utrop som jag fick som recensionsex av tidningen jag jobbade på då. Måste ha varit kanske februari/mars 2008 Förälskelsen var omedelbar. Kort därefter dök Claire Castillons Man kan inte hindra ett litet hjärta från att älska upp och i och med det var kärleken beseglad.

Stort grattis på födelsedagen Sekwa! Med hopp och många fler!

6 reaktioner till “Bästa femåringen!

  1. Icket. Ett till boktips jag stoppar i fickan, check! Ska definitivt titta närmare på detta så snart jag inte sitter och njuter av ett glas Amarone. 😉

  2. Åh, vilken lyx! Själv har jag ett glas vatten.
    Det känns inte så spännande…

    Börja med ”Man kan inte hindra ett litet hjärta från att älska”.

Lämna en kommentar