Inte för att skryta eller så…

Men min gissning på Alice Munro var ju rätt!
På det kamma det jag hem hela 220 kronor, samt ett par aprikosa fingervantar som jag förlorade i förra årets tippande på Anne Carson.

Annars är jag sjukt dålig på att läsa just nu. Försöker läsa Gillian Flynns Gone girl, men jag kommer inte riktigt igång. Ungefär samma sak som när jag gjorde mitt första försök med Mörka platser, som jag senare blev helt kär i.

En reaktion på ”Inte för att skryta eller så…

Kommentera

