”Döden på en blek häst.”

Idag tog jag en morgonpromenad ut i solen.
En solpromenad för att lyssna på och träffa Kristian Gidlund.
Ett stort möte som gav så himla mycket.

Ett möte jag fasat för, av rädsla för att gråta och/eller bryta ihop.
Men som istället resulterade i en vilja att leva mer än jag känt på mycket länge. En benhård känsla av att inget kan stoppa mig. Jag kanske inte vill tacka livet, men jag vill inte ångra något.
Jag vill bara vara glad.
Det känns förmätet att inte vara det.

524534_10151361732851304_1855164687_n

Kommentera

