Överlevnadskit

Jag lovar att detta är det sista inlägget om Bokmässan.
Men jag måste visa den fina lilla samlingen ickebok presenter som jag fick.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jägermeistern tryckte Helen i handen på mig under sena lördageftermiddagen när jag var så trött så jag nästan såg dubbelt. Hade jag druckit den då så hade jag somnat i ett hörn.
Snyggaste nyckelbandet ever! Jag tjatade till mig ett från Johanna.
Kalendern är den optimala bokarbetarens kalender. Alla viktiga datum är förantecknade; t ex bokmässorna i Göteborg och London. Mycket utrymme för egna anteckningar. Omslag av 10gruppen. Pia och Anna ni är rara som bara den!

Tack kära vänner!

Kommentera

