Utmanande

Dear New Girl ville att jag skulle svara på några frågor.
Jag skickar dom inte vidare och jag skriver inga nya. Men det betyder inte att du inte får svara på dem.

1. Vem bor i en ananas under havet? Skoja. Nä, men här är första frågan: Vilken bok önskar du att du hade skrivit? Svårt att svara på men Den amerikanska flickan ligger bra till. Clarire Castillons noveller ligger också ganska bra till.
2. Vilket är ditt favoritdjur? Varför osv. Kattdjur i allmänhet och lokatter i synnerhet. Dom är självständiga och trygga i sig själva, do I need to say more?
3. Hur var du som barn? Pojkflickig. Modig. Medveten.
4. Vem är din stilförebild? Jaherregud.. för 6 år sedan hade jag sagt Drew Barrymore utan att tveka, men idag… nej, jag har nog ingen stilförebild. Jag vet vad jag älskar och har någonslags mission med det hela.
5. Om du var en parfym, hur skulle du lukta? Jaja, dofta, whatever. Ojdu, den var svår. Jag älskar Marc Jacobs Daisy Fresh. Elizabeth Ardens Mediterranian har jag tyvärr ledsnat på.  Jag tror att jag skulle lukta mer som puder och 40talsfilmstjärna.
6. Vad skulle parfymen heta (Obs! Inte ditt eget namn) On the side. Ärligt talat har jag ingen aning.
7. Är du också en främmande fågel? Alltid.
8. Vilket är ditt favoritord? Asfaltsblomning. Glitter. Säkert. Atoll.
9. Vilken frukt är godare än satsumas? Förlåt, det var en kuggfråga. Finns ingen godare frukt. Men såhär: har du en annan favoritfrukt än satsumas? Vad för en? Blodapelsin. Citronpäron. Satsumas finns inte ens på listan.
10. Vem skulle spela dig i filmen om ditt liv? Inte Drew Barrymore. Inte längre iaf. Kanske Casey Wilson.
11. Röd eller gul saft? Röd.

Kommentera

