2012 – nu kör vi på

2012 tänker jag åtminstone dubbla mina biobesök. Se det som ett nyårslöfte.
I övrigt tänker jag inte lova någonting.
Jag har avsikter, men jag avger inga löften.

2012 ser ut att bli ett asgrymt bokår. Iaf bokvår.
Äntligenäntligen en ny diktsamling av Mattias Alkberg(!!) Beräknas komma redan nu i januari.
I januari kommer även Amanda Hellbergs Tistelblomman. Stor pepp!  Och Mattias Fyhr bok om Mare Kandre; Skitigt vackert mörker.
Puh! Januari känns underbar.

Jag ser sjukt mycket fram emot vad som sannolikt kommer att bli vårens stora kultursnackis; Johanna Ekströms Om man håller sig i solen.
Ja, pappaskildringarna lär följa med mig även 2012.

Kommentera

