Felåt

Jag vet att det mest är den som skriver den som tycker att dom här listorna.
Så förlåt mig, men jag är hemma och febrar och tycker lite synd som mig själv.
Just nu minns jag inte var det kommer ifrån. Men den har dykt upp på många ställen.

Nämn något som gjorde dig glad i går: Att jag numera är stolt ägare till en knallgul Erik Höglund karaff.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov som ett barn.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Besvarade ett jobbmail.
Det sista du sa högt:
”Jag ska försöka. Kramkram.”
Det senaste någon sa till dig:
”Krya på dig nu. Puss puss.”
Vad har du druckit idag:
Kaffe med mjölk (inte gott) och vatten.
Vad var det senaste du åt:
Rostat bröd.
Vad var det senaste du köpte:
En cola på J & Bs bröllopsmottagning.
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Ljusgrön.
Vad är det för väder hos dig nu:
Spöregn.
Godaste glassmaken:
Pistage. Vanilj. Jag är inte mycket för glass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ibland.
Drömmer du mardrömmar:
Det händer. Jag drömmer mycket.
Trivs du med ditt jobb:
Ja.
Favoritklädsel:
Klänning eller kjol.
Favoritlåt just nu:
Det blir en delad första plats mellan Whiskeytones Excuse me while I break my own heart tonight och The Go Betweens Quiet Heart.
Vad ser du om du tittar till höger:
En soffkudde, Vendela Fredricsons Sapfos tvillingar, fjärkontroll, pennor, extern hårddisk och min dagbok.
Vad gör dig glad just nu:
Just nu? Jag är ju sjuk! Annars? Att det finns så mycket positivt på gång.
Vad
ska du göra härnäst: Borsta tänderna. Ta en Ipren.
Höger- eller vänsterhänt:
Högerhänt.
Humör just nu:
Lite känslig.
Favoritgodis:
Mörk choklad och salta fiskar. Gärna i kombination.
Kläder just nu:
Har på något sätt lyckats matcha utan att tänka på det. Korallfärgade och svarta strumpor, svarta leggings, korallfärgat linne, blå- och vitrandig herrskjorta.
Höstplaner:
Dom är nog lite hemliga.
Hur många kuddar sover du med:
Tre.
Spelar du något instrument:
Tamburin.
Morgon- eller nattmänniska:
Varken eller längre.
Vad är viktigast för dig:
Kärlek, vänner och frihet.
Är du kittlig:
Oja!
Snarkar du:
När jag är förkyld.
Stjärntecken:
Vädur.
Äckligaste insekten:
Silverfisk.
Längtar du mest efter just nu:
Att bli frisk.

Kommentera

