Idag skrattar jag…

åt nästan allting. Eller som jag sa på lunchen idag; jag skrattar inte så ofta. Däremot ler jag och fnissar en hel del.

Jag pratade med en dam på telefon som avslutade med att säga ”Vad mycket du kan. Jag blir verkligen imponerad av dig. Men jag ska inte be dig tala om hur man gör en sockerkaka!”
Men det kunde hon göra, för är man uppvuxen med en mamma som alltid bakade sockerkaka eller långpannekakor istället för småkakor så vet jag in i detalj och direkt ur huvudet hur man bakar sockerkaka.
Manny Delgado, den lillgamle pojken i Modern Family, har av GQ utsetts till en av de sharapest dressers on TV. Galet roligt. På listan återfinns även preppypojken Blaine från Glee.
Jag har även lyssnat på Anita Ekbergs sommarprat från 2005 som kanske går till historien som ett av de mest underhållande. Hon är en vandrande citatmaskin med samma röst som Ernst-Hugo.
Lyssna här.

Där har ni anledningar till många glada skratt idag. Och att det är 3 arbetsdagar till semestern. Så klart.

Kommentera

