Dag 30 Den bästa bok som någonsin skrivits

Aaah! Äntligen dags för den 30:de och sista frågan.
Det är okej om ni inte tog igenom alla dagar. Det var knappt så jag gjorde det…

Och självklart slutar det med en fråga som är så stor så det knappt går att ta på den.
Man borde kanske säga Bibeln, men jag har ju inte läst den.
Så jag säger Stig Dagermans De dömdas ö. Det förvånar knappast någon.

2 reaktioner på ”Dag 30 Den bästa bok som någonsin skrivits

  1. SÅ skoj att följa alla frågor (det har varit en glädje att de dykt upp varje morgon); det har varit en glädje och ge inspiration till att läsa en dag och Dagerman och annat förstås. Tusen tack!
    Men så disciplinerad du är; jag är full av beundran. Tänk om jag någon gång var det..

    1. Vad glad jag blir! Det är roligt att du kommer med kommentarer. Berätta gärna vad du tycker när du läst. Det ser jag framemot.
      Jag är inte så disciplinerad som jag verkar. 😉

Kommentera

