Dag 02 En bok jag läst mer än 3 gånger

Det är faktiskt inte så många. Det är ju som så att det finns så otroligt många böcker kvar att läsa. Men några har det ju blivit och en del av dem har jag läst ganska många gånger fler än tre…
Michelle Magorian Godnatt Mister Tom
Stig Dagermans De dömdas ö

2 reaktioner på ”Dag 02 En bok jag läst mer än 3 gånger

  1. Vad spännande att följa denna lista; du skriver så bra om böcker att man blir intresserad direkt. Jag kommer att ha en jättelista nmed böcker jag måste läsa när du är klar men det är så skoj med nya intryck!
    Stig D. tittade jag i nu och kom ihåg hur bra den var fast det var länge sedan.
    ”Mister Tom”; är det en ungdomsbok?
    Egen del (>10 ggr) så är det Solsjenitsyn ”Den första kretsen”

  2. Vad roligt! Jag hoppas att du blir nöjd med dina läsningar också. 🙂

    ”Godnatt Mister Tom” är en ungdomsbok, men jag tycker den håller att läsa även som vuxen.

    Solsjenitsyn har jag inte läst, bara korta utdrag.

Kommentera

