I stand on the borderline

Idag, vilken dag!
Jag har suttit i en fåtölj på jobbet nästan hela dagen och läst Stolthet och fördom och zombier. Suttit och läst och fått betalt!
Min dator behövde en massa fixande, så det var inte maskning från min sida.
Vad jag skrattade åt boken. Herregud! Den är ju lysande. Okej att det är en hel del prat om Japan och Kina hade jag kunnat klara mig utan. Men på det hela taget; vilken schysst idé.
Jag vet inte om jag hade gillat den lika mycket om jag inte hade läst Stolthet och fördom, ungefär 7 gånger, och älskat den sönder och samman. Antagligen inte har jag en känsla av. Man kanske hade sett andra saker och gillat den av andra anledningar. Kanske.
Nu saknar jag en bokklubb som vill prata böcker.

Kommentera

