In lost for words

Det händer inte ofta, men ibland händer det faktiskt att jag inte vet vad jag ska säga…
Jag tror att det är en bra början med ett stort och hjärtinnerligt Tack!
Min bokvän har uttryckt lite oro över sitt bokpaket. Jag kom inte iväg till affären för att hämta det igår så det blev idag.
Jag kan säga som här till dig min kära, men inte längre hemliga, bokvän att jag är minst sagt förvånad över hur väl du hittade mig. Du lyckades verkligen stoppa ner allt jag gillar i paketet!
Jag hoppas det på något spanskt i bokväg och jag är glad att du valde Carlos Ruiz Zafón. Jag vet inte hur många gånger jag har fingrat på den.
Helena Henschens bok har jag redan läst och tyckte om den väldigt mycket. Av någon anledning har jag den inte i min bokhylla. Så jag tackar för kompletteringen.
Den obligatoriska sommarpresenten var ett turkost armband och turkosa örhängen. Som är jättefina! Armbandet passar perfekt till den solbränna som börjar ta form på min arm.
Sen fanns det både kaffe och en riktigt lyxig mörk choklad spetsad med chili och granatäpple. Det är så lyxigt att jag bara ler. Smaken är ny för mig så det ska bli mycket spännande.
Och som om allt det inte var nog så fanns det också knappar (jag älskar knappar) och ett par gardiner. Gardinerna syns inte så  väl där de ligger längst ner men de är ljust lila. Min bokvän uttryckte oro för att jag inte skulle gilla dom, men det gör jag verkligen. Jag tycker de grafiska formerna påminner om 50-talet.
Det här var jätteroligt och jag tackar än en gång. Helt underbart.

4 reaktioner på ”In lost for words

  1. Ord borta, har känts många gånger. Alltid när man ska förklara nåt som hänt.
    Att förklara varför en bok är bra är bara att kasta floskler omkring sig. Inget förklarar egentligen.

    kram

Kommentera

