3 veckor men vem räknar…

Det är 3 veckor tills jag går på semester.
Herregud! Hur kunde jag vara så dum?!
Jag vet att jag kommer vara glad sen, men nu är det segt.
Det är jobbigt att gå upp på mornarna. Idag var det fakturakontroll och jag höll nästan på att somna framför datorn.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är mitt bokpaket ivägskickat. Jag hoppas verkligen att min hemliga bokvän blir glad.
Det är ju lite läskigt att göra ett paket till någon man inte känner, men samtidigt väldigt roligt och inspirerande. Som den icke tedrickande person jag är så var det en aha-upplevelse att hitta ett som heter Irish Cream. Te och whiskey i symbios, men jag tror det är mer Baileys och te över den.
Så i höst kanske jag får plocka fram min Mon Amie tekanna och brygga te. 🙂

När jag kom hem idag så låg det en postavi på hallmatten. Det innebär att mitt hemliga bokpaket har kommit! Men eftersom det är värsta omvägen till postombudet så blir det inte hämtat förrän imorgon.

En reaktion på ”3 veckor men vem räknar…

Kommentera

