Tillägg till min hemliga bokvän

Jag fick ett meddelande igår från en bok om dagen att du inte kunde lämna kommentar hos mig. Men det stämmer väl inte? Det har ju kommit ett meddelande från dig.
Annars; är det något du undrar över så får du gärna fråga. Jag kanske har varit otydlig på vissa punkter.

2 reaktioner på ”Tillägg till min hemliga bokvän

  1. När jag hade skrivit min anonyma kommentar så och klickade på submit comment så ”försvann” den bara och jag trodde inte att den kom med… det kom inget meddelande eller så att den skulle publiceras senare. Det var bara därför jag undrade. Men nu såg jag att den var publicerad och att du hade svarat 🙂 Jag tycker att du varit tydlig och jag tror jag har något bra till dig…
    Jag ska göra mitt bästa och hoppas du inte blir besviken!

    1. Aha, vad skönt att frågetecknen redde ut sig. Jag kände mig lite förvirrad där ett slag.
      Det tror jag inte att du kan. 🙂

Kommentera

