Mordet i Eiffeltornet

Jag plockade hem Claude Izners Mordet i Eiffeltornet från jobbet. Alla förutsättningar fanns där för att det skulle bli en skön helgläsning. Paris, 1880-talet och en huvudperson som är bokhandlare.
Men jisses vilket sömnpiller! Den bara maler på och maler på. Jag blev så irriterad att jag 50 sidor från slutet la ner den. Vem mördaren är rör mig inte i ryggen.
Nu ska jag sätta igång med sommarläsningen istället för att läsa annat.

6 reaktioner på ”Mordet i Eiffeltornet

  1. Hejhej!
    Men vad konstigt, min hemliga bokvän har ju redan lämnat ett meddelande. Jag ändrade inställningarna häromdagen för att den personen skulle kunna kommentera.

  2. Hejhej!

    Visst var det skönt att bara dega och titta på modellerna en bra stund? 😉
    Jag hann med att läsa ut en bok under tiden också, det är ju en jäkla massa reklamavbrott. =)

    1. Jag blir mest förvånad över att jag blir så himla engagerad varje gång jag tittar på Top Model, men även jag hann med en massa grejer i pauserna. 🙂

Kommentera

