Wabi & Sabi

På fina Wabi & Sabi kan man just nu vinna finfina priser.
Vill ni också ha chansen att vinna? kolla här

Jag är ju en sucker för turkos keramik så den här chansen vill jag inte missa.

Just nu jag på jakt efter en tillbringare och ondgör mig över att jag missade att köpa en alldeles underbar (i turkos keramik) på Spiti.
Nu är dom slut och de vet inte om det kommer in fler…
Så är det alltid där; de vet inte om de tänker ta in fler.
Vis av erfarenhet borde jag lära mig att köpa när jag ser och inte vänta.

2 reaktioner på ”Wabi & Sabi

Kommentera

