Presenternas vecka

Den här veckan har varit full av presenter till your truely.

Förra tisdagen  när jag kom till jobbet hade M satt en bild på Oskar Linnros på min anslagstavla. Jag stör mig väldigt mycket på intervjuerna men låtarna gör att jag så gärna förlåter. Från och med du är utan tvekan årets låt. Utan tvekan.
Näst i tur stod J som kom tillbaka från New York med världens finaste snöglob över alla N Y sevärdheter. I love. Big time.
Sen kom Sekwas efterlängtade Himlen i Bay City av Caherine Mavrikakis som jag har läääängtat efter ända sedan jag såg omslaget och läst texten till den någon gång i slutet av förra året.
Och som grädde på moset så fick den stora Rockysamlingen i koncernens konstlotteri. Jag är inte direkt någon Rockyfan. Men det är Ps sambo, så jag bytte Rockysamlingen mot hela Andres Lokkosamlingen.
Ja, det får man väl säga är det bästa möjliga bytet. Alla nöjda och glada.

Kommentera

