2010 Mottaligheternas År, Möjligheternas År

I likhet med Peepin’ Tom tänker jag i år säga mer JA! än nej.
Det kommer kanske inte innebära att jag, som Barney Stinson tyckte på nyår, tänker åka kundvagn ner för Götgatsbacken. Men jag kommer iaf tänka efter både en och två gånger innan det kommer ett nej över dessa läppar.

I vår kommer både Sara Stridsberg och Per Hagman med nya böcker. Oh my lord lordy lord. Jag svimmar nästan av förväntningar. Redan nu.

I detta glädjens inledning av 2010 hyllar jag The Baseballs och deras underbara rockabillycovers. Jag vill bara dansadansadansa. Det går dessutom utmärkt att träna till dem.

Kommentera

