I hope you hang yourself in your H&M scarf

Idag kom jag tillbaka till jobbet.
Och på mitt skrivbord låg ett paket från Söderströms. Ett paket som innehöll deras helt underbara tygkasse.
Som jag väntat. Som jag letat. Nu äntligen är den min och den är helt underbar.
Tack Tove för att du skickade en. Tack Katja för kontakten.

På min resa genom ett ömsom soligt, ömsom stormigt Sverige hade jag sällskap av inte mindre än två (2!) Sekwaböcker. Claire Castillons Därunder ett helvete  och Michèle Lesbres Den röda soffan  mer om dem kommer snart. Men jag kan avslöja så mycket som att när F frågade vad jag tyckte om Castillons bok idag och jag svarade ”Helt jäkla bra” så tyckte han att det kunde räcka som beskrivande text av den på hemsidan.

Kommentera

