Tillbaka i vardagen

Idag är det tillbaka på jobbet som gäller efter veckor av sköna dagar.
Det är allt annat än roligt idag. Jag är seg och min kropp värker efter en halvdag. Och det gåååår såååå låååångsamt.
Vad som däremot var roligt var att Miranda Julys No one belongs here more than you låg och väntade på mig. Det ska bli en intressant läsning. En läsning jag ser fram emot.
Just nu tampas jag med Amanda Hellbergs Styggelsen och det går än så länge inte jättebra.
I övrigt  tycker jag att jag har den snyggaste koppen på jobbet. Den kommer vara anledning till under de närmaste veckorna.

DSC00077

Kommentera

