Jag är i skydd av mörkret

Har en liten mysig Eldkvarnrevival just nu.
Jag tror att mitt hjärta är i behov av en trygg och manlig stämma, som Pluras. Någon som talar om brustna hjärtan och allt det sargade.  Utan att vara patetisk. Eller så är han alldeles outhärdligt patetisk, men fixar det ändå.
Så är det just nu.

Läsningen just nu består av Nick & Norahs oändliga låtlista och tänker väldigt mycket på Mitt så kallade liv. Som nog alltid kommer sticka ut som en av de bästa tv-serier som gjorts. Up there med de tio första avsnitten av Twin Peaks. Kan Jordan Catalano har varit något annat en världens snyggaste kille? Inte nu, men då. nu mer är min stil myyycket mer raffinerad… hrmmm….
Boken är hursom rätt små mysig, jag är inte övertygad än.

Kommentera

