Långt ifrån bråda dagar

Efter att de första månaderna av året har varit full av stress, jobb och annat jobbigt så har tillvaron plötsligt tagit sig en helt annan vändning.
För några veckor sedan när jag kom till jobbet, som vanligt 07.34, så fanns det stadigt cirka 200-300 mail i inboxen. Idag så fanns det 15 stycken. Då kom jag ändå en halvtimma senare. Det ringer sporadiskt.
En del kanske skulle ta tillfället att njuta men med mig blir det snarare tvärtom. Jag blir stressad av den här lunken. Här har jag varit uppe i varv sedan november att denna plötsliga stillhet gör att jag klättrar lite lätt på väggarna. vad gör man på arbetstid för att få tiden att gå? Jag har läst alla bloggar jag kan komma på. Ge mig tips. Massor med tips.

Kommentera

