A brighter day

Solen skiner. Lönedag Jag har skor utan strumpor. Knappt något att göra på jobbet. Tog sovmorgon. Tänker gå tidigare. Ska köpa skor. Ska dricka rosévin.

Just nu bär jag omkring på två tunga böcker i väskan; Melankoliska rum och Apokalypsens gosiga mörker. Den först nämnda har jag börjat läsa och tycker att den är mycket intressant. vad det gäller den andra så är det framförallt titeln som fånga mig, även om jag inser att det troligtvis är en bok mer lämpad för E än för mig. Men titeln! Vilketn titel!

Kommentera

