Human kind is so heartless

I am what I am. Am what I am.
Om jaget i förhållande till dig är svagt och oviljan att leva är starkare än lusten att leva vad händer då med historien om oss?

Humankind is so heartless, heartless.
It’s hard to love you for a man.

Jag drömmer och tror att det skulle vara lättare om vi vågade sluta drömma och faktiskt tro på att det en gång för alla tar slut. Då kanske vi verkligen skulle få något gjort.
Inte bara säga att I’m off to see America, utan snarare skicka ett vykort
I’ve gone my own way och den vägen bar till New York.
It’s not only the city of cities. It’s the fucking empire of the universe.

En dag ska jag lösa den där biljetten utan retur och lämna dig bakom mig. Det vet jag säkert. Det vet jag nu.
Söker verklighet. Kram. Det är dom enda ord jag ser någon som helst anledning att återupprepa.

Kommentera

