I’ve seen the swallows

Satt ute i solen en stund igår på eftermiddagen och över mitt huvud lekte svalor. Det finns få stunder som återkommer med stor regelbundenhet som gör mig lika glad som att se årets första svalor. Det inger mig en känsla av att… allt är möjligt.
Nåja, kanske är jag en fjant. Men jag är iaf människa nog att erkänna det.

Om några timmar är det dags för omgång två. Sedan sist har jag insett hur mycket jag verkligen vill ha det här jobbet. Verkligenverkligen vill.

E och jag tillbringade orimligt mycket tid igår med att youtuba dåliga idoldeltagare+vår favvo Roland. Youtube är vår tids skampåle. Without a doubt. Tyvärr så finns det vissa (läs Roland) som inte fattar att de görs till offentligt åtlöje. E och jag skrattade så vi kiknade. Och skämdes för att vi skrattade så vi kiknade. Sedan skrattade vi ännu mer.

Beslutet är fattat det blir ett besök på en ö i solsken i helgen.

2 reaktioner på ”I’ve seen the swallows

  1. Vi får väl an se. Just nu känner jag mig inte allt för munter. Det var den hårdaste intervjun nånsin.
    Men öl och dans funkar ju alltid. 🙂

Kommentera

