Mata Hari plays with fire

Efter en dag då i princip allt gick åt helvete kände jag mig snudd på utmattad när jag kom hem igår. Skrev ut texter och skickade dom till Stefan F. 3×1,5 sida. Känner mig mighty impressed. Av mig själv. Tre stycken texter på en och en halv sida styck. Det är många ord det.
Sen däckade jag i sängen och halvsov mig igenom hela kvällen.

Vid 22 ringde telefonen. E i andra änden. Som helt exalterad berättade att han har recovrat sin externa hårddisk. Den som dog där i februari när vår elektronik dog. Och inte nog med att den lever, allt finns kvar i den. Även alla mina bilder och dokument som vi trodde bara fanns i min döda, stationära dator. Sååå… han kom förbi la över alla mina grejer. I mina externa hårddisk. Nu finns allt där. Allt som jag har saknat något alldeles oerhört.

Dessutom utan att det kostade alla de pengar vi befarade att det skulle kosta att lämna in hans externa och min stationära.

According to all sources skulle jag kunna ta jobb inom vilken säkerhetstjänst som helst. När som helst. Jag har fallenhet för spioneri och förmågan att ge ett tvetydigt intryck. Well, I don’t know. Could be.

Kommentera

