Back in the real world

Nu är jag åter tillbaka i arbete efter en vecka av febertoppar och slemhostningar. Akut bronkit kallade doktorn det. Jag skulle kalla det Enafotenigraven.
För att ni verkligen ska förstå hur hemskt jag har haft det så kan jag berätta att när jag var hos läkaren förra måndagen tyckte jag att min feber i princip var borta. När hon tog tempen hade jag 39,6… Såååå illa var det.
Det är märkligt det där att man kan längta efter att få vara hemma. Och sen när man väl är det så är det  tråkigast i världen. Helt meningslöst. Tvingas jag se ett avsnitt till av Smallville dör jag…

Nu är jag tillbaka på jobbet och ägnar mig åt dom bländande Raindanceinstallationerna… Det är roligt nästan hela tiden…
Alla är på kick off, som John bad om ursäkt för att jag inte fick vara med på. Jag är inte jätteledsen. Istället hänger Magnus och jag på jobbet och gör lite jobb. Och prata en massa.

Kommentera

