Skärm, afasi och frenesi

RT-ärenden, RT-ärenden, Jag kan ärligt säga att mitt jobb håller på att göra mig tokig. Inatt har jag för första gången på bra länge drömt om jobbet. RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden, RT-ärenden.

Mitt jobb är en hållplats på vägen till helvetet.

Men jag har iaf fått en ny skärm. Och en jobbmobil.

6 reaktioner på ”Skärm, afasi och frenesi

  1. Man måste oftast kunna mycket om något för att det ska vara roligt att syssla med. Desto mer man kan desto roligare blir det, typ.
    Bl a
    Bl a
    Nu var jag tråkig, igen.

  2. Jo, om det är något man verkligen vill lära sig, som det var för Mozart med musiken. Redan i livmodern märkte han att det där med musik kunde han inte, så han fick lov att lära sig från grunden.. Eller: Vetskap gör människan kräsen; den som vet minst vinner, hur han än gör.

Kommentera

