The World is not Enough.

Dom senaste dagarna/kvällarna/nätterna har jag haft en massiv Heroessejour. Jag vet inte vad det är med mig och superhjätar, men vi gillar varandra. Massivt. Eller jag gillar iaf dom. Massivt.
Nu har jag iaf sett klart säsong 1 och det är med sorg i hjärtat jag har sett Isaac dö. Jo, ladies and gentlemen, han dör. Det är ett väldigt sorgligt ögonblick i Heroessagan.
Det är hemskt att se sin favorit dö.
Audrey Fenns favoriter är i övrigt: Claire och Sylar. Sylar är grym och hemsk.

Infraljud undrade vilka superkrafter jag har. Jag kan säga att efter idag så känner jag mig rätt tömd på superkrafter. Men annars har jag i likhet med både Rogue, Peter Petrelli och Sylar förmågan att ta till mig andras krafter. Självklart. Något annat vore omöjligt.

heroes_promo.jpg

Kommentera

