You know that I’m fallin’ and I don’t know what to say

Idag har den kollektiva hopen bestämt sig för att demonstrera. Demonstrera under parollen ”Ett år räcker” eller något annat tramsigt.
Jag ligger hemma och är fortfarande snorig , febrig och så mycket gladare blir jag inte av sånt här. Känner mig lite som Anders Björk, under konstitutionsutskottet utfrågning av Carl Lidbom.
Hade jag varit frisk hade jag gått med plakat där det stod: ”Hurra för ett år utan HSB!” ”Rom byggdes inte på en dag” ”Reinfeldt is the man” ”Maud är toppen” .
Vi har decennier av socialdemokratiskt missbruk bakom oss. Decennier av nedmontering. Tror den där kollektiva hopen verkligen att allt kan ställas till rätta på 365 dagar? (Den virtuella sucken här är enorm.)

Idag släpptes videon till Ingenting. Att säga att den är suspekt är ett understatement. Adam Berg gör comeback. Det är en anledning att vara glad även en dag som denna.
Kolla själva här.

Kommentera

