Dancing for my life.

Kanske är det så att jag tittar lite för mycket på program som handlar om att vara bäst och slå ut alla andra, men den gångna veckan har det verkligen känts som om jag har dansat för mitt liv. Jag har visat upp en alldeles oerhört vänlig attityd mot folk jag allra helst har velat mörda. Jag har ställt upp trots att jag helst har velat jobbvägra. Jag har skrivit en ansökan i den vänligaste och trevligaste och positivaste ton jag har kunnat uppbåda. Jag har dansat för mitt liv.
Blir det inte jag så kan dom ju drömma om att jag tänker göra många knop min resterande tid.

dancer.jpg

Kommentera

