Tack sötarara Malin!

Malin!
Vilken stjärna du är! Vilken människokännare du är!
Jag är så grymt imponerad av ditt paket till mig.
Hur du lyckades få ihop ett så perfekt paket övergår mitt förstånd.
Både Aris Fioretos i romanform och den Gerd Brantenberg jag främst ville läsa med medföljande väldigt söta bokmärke. Och en anteckningsbok och en lila penna. Och kaffesmaksättningar. Och en helt sjukt god choklad!
Dessutom lyckades du pricka in något som jag aldrig tror jag har skrivit; nämligen ”ful”godis.  Jag kallar det det, men det är med kärlek. Ah, Refresher! Just nu äter jag på en apelsinklubba som jag är ganska säker på att jag inte har smakat sedan minidisconas tid i Lindblomsskolans fritidsgård.
Jag säger tack från djupet av mitt hjärta och tänker att om du någonsin funderar på att byta jobb så är siar ett toppenalternativ.
Malin; du rockar!

3 reaktioner på ”Tack sötarara Malin!

Kommentera

